dissabte, 21 de setembre del 2013

TENDRESA

Anit va ser una nit plena d'emocions a flor de pell, en un entorn màgic i envoltada de gent meravellosa. Aquesta era la recompensa a setmanes de treball, esforç, il.lusió, neguits,... però per a mi el moment que em va omplir, aquell que em va embolcallar de tendresa (perdoneu-me personetes meravelloses que sempre esteu disposades a tot quan pegue un xiulit) el va protagonitzar el meu fill Biel, amb l'entusiasme que el caracteritza no va dubtar ni un segon en "arromangar-se"  les mànegues quan va veure a sa mare sola devant d'una muntanya de cadires per col.locar.



Somrius
i espurnes de tendresa
omplin el meu cor.

Abraces
i onades d'estima
recorren el meu cos

Beses
ai quan beses!

Flames de vida
embolcallen el moment
en que amb la força de la mar
la suavitat de la flor de taronger
els teus llavis
acaronen la meua pell.







2 comentaris: